söndag 17 januari 2010

Cleaning, with a little help from my friends



Den här helgen har handlat mycket om renovering och städning. Igår hjälpte jag min syster att riva tapeter i hennes nya lägenhet, vilket faktiskt var riktigt kul med bra sällskap av syrran och massa musik. Måste tillägga att jag var en riktig jävel på att rulla på lim på väggarna!
Idag så har turen kommit till att fräscha upp mitt eget rum lite grann, vilket är återigen bra mycket roligare om man har massa bra musik att lyssna och dansa runt till samtidigt.
En låt som får mig på riktigt bra städ-humör just nu är The Beatles-klassikern "With A Little Help From My Friends" som framfördes av Ringo Starr tillsammans med Ben Harper and Relentless7 på Late Night with Jimmy Fallon för några dagar sedan. Jimmy själv fick äran att sjunga tillsammans med Liverpool-legendaren, man kan verkligen se hur stort han tycker det är och vilket är helt förståeligt! Ringo är klart underskattad och är riktigt cool med sin sköna humor och scouser-accent.



1 kommentar:

  1. tjena pelle, ska jag sänka dig med en höger- eller vänsterkrok på boxpasset idag??

    SvaraRadera