fredag 17 juli 2009

Propp-problem


Några gånger nu senaste veckan så har jag (nästan) råkat ut för ett riktigt jobbigt problem. Många skulle nog sortera in det i facket 'lyxproblem', men jag vill fortfarande hävda att det är nog så enerverande. Det jag talar om är såklart när man tappar ena proppen till hörlurarna, av modellen in-ears. Sjukt irriterande när man försöker hitta den där lilla gummikåpan som är i samma storlek som en lillfingernagel. Nu har jag haft väldigt tur och lyckats hitta den i fickan eller i närheten på golvet. Om man nu inte har sådan tur så är det ju "tur" att det medföljer två par extra proppar när man köper hörlurarna. Är ju bara det att de alltid är i två andra olika storlekar än originalparet. Hur fan tänkte dom där? Vilka sorts människor har tre olika storlekar på sina hörselgångar? Vore ju klart mycket bättre att det fanns två extra par proppar, i samma storlek! Nu har jag ju haft flyt och hittat den varje gång den faller av...peppar, peppar.

Polaren Per - din propp i örat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar