onsdag 15 juli 2009

Stiff lower back

De gamla rockarna i AC/DC sjunger ju om en stel överläpp. Jag har då aldrig haft en sådan med en snobbig attityd till, men däremot har jag nu fått en rätt så stel nedre rygg. Som sagt tidigare så är ju jobbet på Posten monotont och ganska tungt, så efter en natt av massa lyft och vridningar så är ryggen rätt trött och seg, speciellt eftersom jag är lite ovan nu i början igen av så fysiskt arbete. Kan inte direkt kalla mig vig sen tidigare heller. Just nu vore det därför inge fel alls med en massage efter jobbet eller när man vaknar. Thailändsk, svensk (vilket jag sett att de ibland kallar oljemassage utomlands), eller vilken variant som helst. Dock tror jag att jag skulle avstå den klassiska Tengah-massagen från Expedition: Robinson.

Polaren Per - din flodhäst i yoga-djungeln!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar