onsdag 26 augusti 2009

Re-sit

Har just avslutat min andra omtenta som jag haft kvar från Durham. Kunde skönt nog göra dom i Uppsala, även om det inte hade varit helt fel att få åka till England igen, om bara de hade betalat resan så. Skrivningarna har väl ärligt talat inte gått särskilt bra, även fast jag fick sitt i lugn och ro i ett litet rum och skriva med bara studievägledaren som tenta-vakt. Hon var till och med vänlig nog att gå och göra en kopp kaffe åt mig när jag jag bara frågade om det fanns ett svensk-engelskt lexikon då hjärnan började tryta lite. Ingen dålig service. I Durham var man tvungen att få eskort av en av vakterna till toaletten när man ville gå dit. Kanske inte direkt någon service egentligen, brukar klara det ganska bra själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar