lördag 1 augusti 2009

Dudes Night Out!!

Min fredagkväll slutade rätt olikt hur den började. Gick först ut och åt tillsammans med mamma, vilket var trevligt men var över ganska fort då vi båda var riktigt hungriga. Cyklade hem igen, rätt så seg efter nattens arbetspass. Satte mig vid datorn och började lyssna in mig lite på några av artisterna som kommer till Way Out West på Spotify, och fastnade för Band Of Horses mycket vackra skägg-rock med låtar som denna. Kom i stämning för en lugn och skön hemmakväll med kanske någon film.
Sedan ringde Tomas och tyckte jag skulle hänga på honom och Chrille ut. Jag ändrade mina planer och bestämde mig för att haka på. Kom i rätt stämning för en utekväll med grabbarna med lite skön musik, öl och Cuba Libre innan det bar av vidare ut. Även fast vi var ute ganska tidigt så var det redan fullt på Satin, dit vi hade tänkt gå först, så vi drog till Frimis istället. Var väl medvetna om att det inte skulle vara direkt många i vår ålder där, men var verkligen inte någon man kände eller knappt kände igen, fast vi körde på. Sprang dock efter ett bra tag på en kille jag kände som jag inte sett på länge, och stannade för att prata lite. Efter det var Tomas och Chrille försvunna och gick inte att få tag på, så då drog jag hem.
Efter den sköna uppladdningen innan så måste jag säga att utekvällen blev ganska så misslyckad, och ingen aning om vad som hände med de andra grabbarna. Kanske något liknade som Dave Chappelle och hans polares natt ute.



Polaren Per - din dude i natten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar