måndag 31 augusti 2009

Bröllop!!

I helgen var det min enda systers bröllop. Det började för mig och de allra närmsta redan på fredagen med lite förberedelser och lugnt umgänge. På lördagen var det så dags för den stora dagen. Jag var nog den som var lugnast i familjen, men när det började närma sig så började det kännas, och när det sedan var dags så var det mycket mer än jag förväntat mig. Så obeskrivligt stort så det inte finns att se henne gå ner för altargången med sin blivande make vid sin sida, och bli vigd av min far. Stolt bror var man då. Så fantastiskt vackert, inte ett öga var torrt i kyrkan!
Sedan blev det en lång middag med riktigt god mat och vin, bra tal, och många skratt. Festen fortsatte med dans på slottet till golvet och väggarna började skaka! Roligt nog bodde nästan alla drygt 100 gästerna kvar över natten så man kunde äta frukost ihop innan det var dags att ge sig av efter en helt fantastisk fest-helg! Grattis Malin och Hamed!!

2 kommentarer:

  1. Stort det är! Mina gratulationer till brudparet.

    SvaraRadera
  2. Obeskrivligt...! Du kommer få känna på det om Ebba gifter sig någon dag. Tackar, ska framföras!

    SvaraRadera