onsdag 5 augusti 2009

Spot on!



I förrgår åkte jag ut till Factory Outlet i Vingåker (vad gör man annars där?) för att inhandla skjorta och slips för att ha något nytt och hett till min systers bröllop i slutet av månaden. Med mig hade jag Joel som smakråd, som går klädd i dessa plagg minst fyra dagar i veckan. Senast jag var där för att hitta en kostym började min pappa muttra ungefär när jag provade den andra kostymen, så bättre med någon annan för tips. Provade ett minst ett halvt dussin skjortor och lika många slipsar innan jag bestämde mig för en ljusblå skjorta, och till det en vit slips med matchande ljusblå prickar på. Prickar ska tydligen enligt mitt smakråd vara helt rätt just nu! Allt gick också på mindre än hälften av originalpriset! Joel inhandlade själv en väldigt stilig tunn höstjacka för ett fyrsiffrigt belopp som fick honom att tveka (även om även den var nedsatt till ungefär hälften). Goda råd är dyra, som man brukar säga. Nu bär det av till Uppsala för att se till mitt rum igen, och sen grilla med David och Tobbe för att sen bära av mot Bryggan. Sweet! Imorrn svensexa i Stockholm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar