onsdag 21 oktober 2009

Tueday's grey and Wednesday too...


Den här veckan har inte varit någon höjdare hittills. Vädret är piss, bara grå himmel hela dagen. Dock sitter jag mest inne på biblioteket från morgon till kväll och läser och skriver på mitt konfliktanalys-arbete, fast inte så effektivt alltid, så ser inte ut så mycket och när man går hem är det bäcksvart. Har haft roligare dagar. Så därför tar jag mina böcker och beger mig till Stockholm för att träffa en kurskamrat och diskutera vår konflikt (alltså, inte vår egen, han är en schysst kille, utan den baskiska konflikten), och sedan hänga och sova över hos min syster. Kanske även hinna med att träffa en kompis som bor där, och kanske kolla i lite affärer. Förhoppningsvis blir det framför allt lite mer effektivt, och garanterat mycket trevligare! Skönt att få komma bort lite från mitt rum och samma gamla bibliotek, så även om det inte är någon lång resa så gör det nog gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar