onsdag 7 oktober 2009

Tillbaka till mitt andra hem!



Örebro och Uppsala är mitt första och andra hem, vet inte i vilken ordning jag riktigt rankar dom numera, vilket som känns mest hemma. Förutom de två städerna har jag aldrig bott någonstans alls lika länge som i Durham, så det måste bli mitt tredje hem för att kanske vara lite mer rätt, och som alla platser som känns som hemma saknar jag det lite då och då. Har både kännts som väldigt länge sen och kort tid sen jag lämnade England på samma gång. Självklart har jag tänkt långt innan jag flög tillbaka till Sverige att jag skulle komma tillbaka dit i en inte alltför långt belägen framtid, men har inte tänkt när det skulle ske. Nu är det dock dags, i slutet av november smäller det! Biljetterna är bokade! Blir inte bara jag som åker dit 4 nätter utan även mina gamla kompanjoner Philipp, Felix och Bibo, vilket kommer bli ett mycket kärt återseende! Kommer även såklart ha chansen att träffa så många andra jag inte sett på ett tag nu, så kommer bli så kul! Ha en riktig festkväll på Studio på torsdagen, dricka kaffe på någon av alla de små charmiga fiken, äta fish & chips, gå runt på stan och längs med ån, va tillbaka på St Aidan's college, rocka loss på Revolver på lördagen, och massa mer. Har verkligen saknat det när jag tänker på det! Jag är så laddad som man bara kan bli!!

The Fab Four

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar