onsdag 25 november 2009

Durham baaabyyy!!



Om ganska exakt 24 timmar så befinner jag mig, troligtvis mätt och belåten, i Edinburgh och väntar på mitt tåg som ska ta mig till Durham! Laddad är bara förnamnet över hur mycket jag ser fram emot det och har gjort under en längre tid men mer och mer ju närmare det kommit. Kan dock fortfarande inte riktigt förstå att jag verkligen kommer vara där imorgon kväll och få träffa och ha roligt med alla vänner där som jag har sedan förra läsåret, men det gör det hela bara ännu mer roligt och spännande med att få komma tillbaka dit! Extra kul är det att jag, Bibo, Felix och Philipp alla lyckats fixa så vi kommer mötas upp där ifrån Sverige, Frankrike, Holland och Schweiz! Självklart kommer jag att uppdatera med både text och bild när jag kommer tillbaka efter helgen. Cheerio mates!!

Dessutom så bloggar jag dubbelt numera. Blivit inkallad till att skriva lite även på den mycket bra bloggen Music Blogg som min svågers svåger Johan har, vilket är verkligen skitkul! Gör att det kanske blir lite mindre musik här, men mer plats för annat så kika gärna in på båda sidorna och läs och kommentera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar